Az utóbbi években műszakilag és méretben is inkább a C-osztályhoz állt közel a névben az E-osztályhoz sorolt Coupé, de ezen most változtattak Stuttgartban, így az újdonság szó szerint minden irányban fél-egy számmal nagyobb lett. A szemrevaló vonalvezetésű karosszéria 4826 mm hosszú (+123 mm), szélessége 1860 mm (+74 mm), a magasság 1430 mm (+32 mm), a tengelytávolság 2873 mm (+113 mm), az első nyomtáv 1605 mm (+67 mm), a hátsó nyomtáv 1609 mm (+68 mm). Az utastér széltében lett sokkal tágasabb, illetve a hátsó lábtér 74 mm-es bővülése is nagy könnyebbséget jelenet az ide száműzötteknek.
A komoly fejlesztőmunka során némi játékot is megengedtek maguknak a tervezők, a zár nyitásakor a LED-es hátsó lámpa fényei belülről kifelé haladva, animáltan gyulladnak fel, záráskor pedig fordított sorrendben alszanak ki. Az alap műszerfal itt is két analóg órát tartalmaz a vezető előtt, a két hatalmas és tűéles képet nyújtó képernyő feláras extra. Sportos részletnek számítanak a repülőgépek turbinája által ihletett szellőzőnyílás-betétek, egyébként a lépcsős hátú és kombi esetén megtapasztalt profi kidolgozású belső teret látjuk.
Hátsókerékhajtással, három motorral és négy teljesítményszinttel lesz elérhető (284-333 LE) az új Mercedes E-osztályos kupé a piaci bevezetéskor, a következő hónapok során aztán folyamatosan bővítik majd a választékot kisebb/nagyobb teljesítményű motorokkal és 4Matic összkerékhajtással.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!