Pontosan 900 darab Aventador SVJ-t készítenek, ebből 63 darab lesz az SVJ 63 elnevezésű, a márka 55 évvel ezelőtti megalapítását ünneplő limitált széria, amelynél nem spórolnak a látható karbonnal. Aggódnia egyébként annak se kell, aki netán lemarad most egy példányról, mert az egyesült Államokban már beadták a homologizációs kérelmet a nyitott Aventador SVJ-re, szóval lesz folytatása a kupénak.
Az Aventador SVJ farában a Lamborghini által valaha gyártott legerősebb V12-es dolgozik, a 6,5 literes blokk 770 lóerős csúcsteljesítményét 8500/perc fordulaton tudja, a nyomaték 720 Nm 6750/percnél. Ezen után nem csoda, hogy az 1525 kg-os száraz tömeggel rendelkező autó 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s sebességre, a 0-200 km/h sprint 8,6 másodperc alatt megvan, a csúcssebesség meghaladja a 350 km/h-t. De nem csak gyorsulni, lassulni is tud a gép, 100 km/h-s tempóról 30 méter alatt megáll.
De nem csak egyenes vonalban gyors az autó, úgy sikerült 40%-kal növelni a tengelyekre ható leszorító-erőt, hogy közben 1%-kal még javult is a légellenállás, amiben a legnagyobb szerepe a második generációs aktív aerodinamikának van. Könnyebb lett a kipufogórendszer, a karbon motorháztetőt kézzel kell leemelni. A motornál újak a titánium szívószelepek, a hengerfejben átalakították a szívócsatornát, hogy gyorsabb legyen a légáramlás. A felfüggesztésben 50%-kal merevebb stabilizátorok, és nagyobb működési tartományt lefedő elektronikusan vezérelt lengéscsillapítók jutnak szerephez, az összkerék-kormányzás is átdolgozták a gyorsabb és precízebb reakciók érdekében.
Az egyedi felnikre merevebb oldalfalú (hogy a nagyobb leszorító-erőt elviseljék), kifejezetten ide fejlesztett Pirelli P Zero Corsa abroncsokat szerelnek, ezen kívül közúton is használható, de alapvetően versenypályára optimalizált Pirelli P Zero Trofeo R abroncsok is választhatóak. Európában 349 116 euró a Lamborghini Aventador SVJ kupé ára adók nélkül.