Összesen három karosszériával lesz majd megvásárolható a Nyitrán készülő új Land Rover Defender, az idén októberben esedékes piaci bevezetésnél ezek közül a 90-es jelzésű rövid és 110-es jelzésű középső változatot lehet majd megvásárolni, a 130-as jelzésű leghosszabb kivitel – aminek akár nyolcszemélyes is lehet az utastere – 2020 végén lesz elérhető.
A számok csak jelzés értékűek, már nem az inchben megadott tengelytávolságra utalnak. A 90-esnek 101,9 inch (2587 mm) a tengelytávolsága, a hossza 4323 mm, szélessége 1999 mm, magassága 1927 mm. A 110-esnek 119 inch (3022 mm) a tengelytávolsága, a hossza 4758 mm, szélessége 1999 mm, magassága 1916 mm. A 130-asnak marad 119 inch a tengelytávolsága, a teljes hossza 5100 mm-re nő.
A motorkínálatban soros négy- és hathengeres motorokat találunk, a négyhengeres 2,0 literes dízel 200 vagy 240 lóerővel (a nyomaték mindkét esetben 430 Nm) választható, a hathengeres 3,0 literes dízel 300 LE/650 Nm teljesítményű. A 2,0 literes benzines 300 lóerős (400 Nm), ezt használja a 404 LE rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtás, a 3,0 literes benzines 400 LE/500 Nm-rel rendelkezik. Alapesetben analóg műszerekkel és 10 colos központi kijelzővel jön a Land Rover Defender, felár ellenében teljesen digitális műszerfal is elérhető lesz.