Le akar számolni az előítéletekkel a Škoda, ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondanám, hogy rájöttek, hogy nem csak a férfiak, de a hölgyek is hordanak kalapot… A viccet félretéve Magyarországon a legnagyobb lojalitása a Škoda-vásárlóknak van, és egyébként is az értékesítési lista elején tanyázik a márka, szóval új vásárlói réteget kell találni, ezért elhatározták, hogy a hölgyek felé nyitnak. Felismerték, hogy nem elég egyszerűen csak azt mondani egy autóra, hogy az nőknek készül, hiszen még ezeket az autókat is jellemzően férfiak tervezik. Sokféle nő létezik, sokfélék az igények, amelyeket egyszerű közvélemény-kutatással nem lehet kideríteni. Itt jön a képbe a márka által indított Úton önmagamhoz kampány, amelynek keretében olyan hölgyeket mutatnak be, akiknek az életében van valami izgalmas elem.
Szándékosan meghökkentő filmmel indították útjára az oldalt, ahol az első három film már megtekinthető. Ezeket újabbak fogják követni, illetve a jövőben is készülnek majd ilyenek. Utóbbihoz van szükség a visszajelzésekre, az alkotók és a Škoda célja, hogy a nézők a különböző fórumokon reagáljanak, vagy épp tippeket adjanak, hogy melyik irányba menjen tovább az egész kampány. Hamarosan egyébként megvalósul Dalnoki Balázs márkavezető célja, hogy az ország összes Škoda szalonjában legyen női értékesítő, az eddigi tapasztalatok szerint ők nagyban megkönnyítik a női autóvásárlók döntését. A weboldalon megvan a lehetőség kapcsolatba kerülni ezekkel az értékesítőkkel.
A Škoda szerint az alapvetően praktikus járművekből álló kínálata már most is számos hölgy autóvásárló igényeit kielégíti, könnyű velük csomagokat és barátokat szállítani. Kiemelték a Fabiánál létező lehetőséget, miszerint a gyárba interneten beküldött fénykép alapján nyomtatnak az utasülés előtti műszerfal-betétre egy fóliát, amellyel tényleg személyessé tehető a belső tér.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!