Annak megfelelően alakították át a legújabb modellfrissítés során a Toyota Hiluxot, hogy Európa-szerte egyre népszerűbbek a munkára és magáncélokra egyszerre használható járművek. Értsd kényelmesebb lett a futóműhangolás, újak a lengéscsillapítók, javítottak a zajszigetelésen és a vibrációkat is csökkentették. Látványosabb lett az orr kialakítása, az új Invicible csúcsfelszereltség kapja a legtöbb díszt, az első-hátsó LED-es lámpák felárasak. A műszerfalon 8 colos a központi érintőképernyő, gyorsabb működésű a hardver.
Immár karosszériától függetlenül 1 tonna a terhelhetősége és 3,5 tonnát vontathat az összkerékhajtású változat, az eddig egyedüliként kínált 2,4 literes, 150 lóerős turbódízel a jövőben az alapmotor. Új a kínálatban a 2,8 literes, 204 LE/500 Nm teljesítményű turbódízel, amivel 10 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás, 7,8 l/100 km a NEDC-ciklus szerinti szabványos fogyasztás; ezzel a motorral alapfelszerelés az összkerékhajtás, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus. Kelet-Európában, így nálunk is júliustól választható a friss Toyota Hilux, Nyugat-Európában októberig kell rá várni.