Technológiát vált az Audi S6/S7 típusa, a jövőben a sportmodell összes változatában elektromos légsűrítővel és egy darab turbófeltöltővel és 48V-os lágy hibrid hajtással kiegészített V6-os motor dolgozik majd, azonban amíg Európában 3,0 literes TDI-t kapunk, a világ többi részén 2,9 literes TFSI blokkot adnak.
Egyelőre csak a teljesítmény alapján tudjuk az eltérést, a TDI 349 lóerőt és 700 Nm-t szabadít rá a nyolcfokozatú automatikus váltóra, míg a TFSI 450 lóerős és 600 Nm-t tud. Menetteljesítmény-adatokat csak az európai modellről közöltek, eszerint az S6 lépcsős hátú változata 5,0, az Avant és az S7 pedig 5,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, és elektronikusan korlátozott 250 km/óra a maximum. A 48V-os lágy-hibrid rendszerrel akár 40 másodpercig képes vitorlázni, azaz lekapcsolt motorral gurulni az autó, a szabványos átlag változattól függően 6,5-6,2 l/100 km.
A quattro összkerékhajtás mellett az összkerék-kormányzás is széria, a kanyarodást ezenkívül az ívbelső kerekek célzott fékezésével is segíti a vezérlőelektronika. Alapáron elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást adnak, extraként pedig először kérhető légrugózás S modellnél. Extraként karbon-kerámia fékrendszert is kínálnak, ami a jobb fékhatás mellett 9 kg-mal alacsonyabb rugózatlan tömeget is jelent, alapáron 20, extraként 21 colos kerekeket kap az S6/S7.