Mivel a 450 kg-os megengedett terhelhetőség miatt a Radar RD6-os villanymotoros pickup nem képes az összes, klasszikus haszonjármű-funkció ellátására (2,5 tonna a vontatási teljesítmény), a gyártó Geely konszern újfajta megoldásokkal igyekszik bizonyítani a jármű hasznosságát. A Radar RD6 Science and Technology Innovation Edition modellnél például szériában adják a hátsó hajtómotor által mozgatott, hátrafelé kivezetett kihajtás, amellyel mezőgazdasági gépeket lehet üzemeltetni.
A legnagyobb újdonság azonban a mezőgazdasági drón, amelynek szállítására-landolására egy masszív alumínium fedélzetet szerelnek a plató fölé, a raktérben kapnak helyet a kemikáliák szállítására szolgáló tartályok, a drón töltését a megfelelő adapterrel a töltő-csatlakozón keresztül lehet végezni. A Radar RD6-os alkalmazásán keresztül lehet vezérelni a mezőgazdasági drónt. A Geely által készített drón egyébként feláras, alapesetben csak a landolóplatformot adják, így akinek már van mezőgazdasági drónja, annak nem kell egy újabbra beruháznia. A 2 hajtómotoros összkerékhajtás rendszerteljesítménye 272 LE, nyomatéka 384 Nm, a 63 kWh kapacitású lítium-vas-foszfát akkumulátor a kínai szabvány szerint 410 km-es hatótávolságot biztosít. A fedélzeti töltő 7 kW-os, 120 kW teljesítményű villámtöltés fogadására alkalmas az akkumulátor.
Akik szeptember 22-október 31. között rendelik meg a Radar RD6 Science and Technology Innovation Edition nevű limitált szériás modellt, annak (az első tulajdonosnak) a Geely élettartam garanciát ad az autóra és az akkumulátorra, és 5 évig ingyen használhatják a távoli hozzáférést. A Geely szerint egyébként a Radar pickup arra is jó, hogy annak segítségével a piacon árulják a termékeiket a termelők, illetve a sajtófotó tanúsága szerint a szelfizéshez is megfelelő fényviszonyokat lehet teremteni – kérdés, hogy több órás szüretelés után kinek van még ideje/energiája a fényszóróval való babrálásra, illetve hogy ha sikeres a szüret, akkor miért almától roskadó fák között készítik a szelfiket…