Ünnepel a Volkswagen márka, hiszen 2014-ben először lépte át az újautó-értékesítés a hatmilliós darabszámot. Azonban a 6,12 milliós kiszállítás csak a második helyezésre elegendő, hiszen a VW húsüzem idén is felülmúlta az autógyár eredményeit.
A 30 alkalmazottal működő egységben tavaly 6,3 millió Currywurst készült, ezen felül még 1,5 millió egyéb kolbászt töltöttek meg – a 7,8 millió darabos termelés 10 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbi eredményt. Ez a növekedési tempó annak ismeretében még nagyobb eredmény, hogy a VW-húsüzem termékeit alapvetően a cégcsoporton belül értékesítik, az üzemi kantinok mellett a dolgozók vásárolhatnak a Volkswagen Originalteil feliratú kolbászokból, földi halandó pedig néhány rendezvényen és Wolfsburg-közeli üzletben juthat hozzájuk.
Egy új üzemi étkezde megnyitása és a Heaven and Hell fantázianevű új kolbász volt a növekedés motorja Martin Cordes, a VW gasztro-vezetője szerint. Idén a kolbásztermelés szinten tartásával számolnak a VW húsüzemében. Aki netán rendelni szeretne belőle, a kolbász alkatrész-száma: TN 199 398 500 A, a kifejezetten ehhez készített (ízesítés) ketchupot pedig TN 199 398 500 B számon jegyzi a rendszer.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!