Elsősorban az egyes modellváltozatok egymástól való könnyebb megkülönböztetését szolgálja a Chevrolet Camaro áttervezett orra – a V8-as motorral szerelt SS kivitel például X-arcot kap –, de az új első lökhárító és motorháztető csökkenti az első tengelyre ható felhajtóerőt. Ezen kívül a hátsó lámpa formája is átalakult, felszereltségtől függően piros vagy sötétítettek a hátterek.
A műszaki változások közé tartozik a V8-as motorhoz kínált 10 fokozatú automatikus váltó, amelynek rendelése esetén Line Lock (gumifüstölés) és rajtautomatika funkció is kerül a fedélzetre. Az 1LE csomag (sportosabb felfüggesztés, Brembo fékek, 20 colos felnik) már a 2,0 literes, 275 LE/400 Nm teljesítményű turbómotorral is választható.
Újak még az érintőképernyős fejegységek, amelyek okostelefon-kapcsolódási lehetőséget kínálnak alapáron felhő-hozzáféréssel, online frissíthető alkalmazásokkal, felárért hardveres navigáció is választható. Kamerás visszapillantó tükör is elérhető, ami nagylátószögű képet jelenít meg a belső tükörben, gombnyomásra vissza lehet kapcsolni hagyományos nézetre, ahol kitakarja a látómező egy részét a C oszlop.