Jelenleg egy, a számtalan kínai kompakt szabadidő-autó közül a Changfeng cég Leopaard CS10 típusa, de ez hamarosan változni fog, hiszen készül már a frissítés: minden eddiginél nagyobb méretű, krómdíszeket négy sorban tartalmazó hűtőráccsal, és a Mercedes-Benz legújabb típusaiból ismerős műszerfallal.
A jelenlegi, hagyományos osztású műszerfal helyére kerül a szuperszélesvásznú üveglap mögött rejtőző két monitor, a középen elhelyezett szellőzőnyílások és kapcsolók is a Mercedes-Benz legújabb típusait idézik. Szemmel láthatóan a kínai mérnökök olyan hűen másolták a német eredeti tervet, hogy nem találtak megfelelő helyet a kézi kapcsolású váltó karjának. A motorkínálat nem változik, az 1,5-ös turbó (150 LE, 5-ös kézi vagy CVT váltó) és a 2,0 literes turbó (177 LE, 6-os kézi vagy 6-os dupla kuplungos váltó) lesz választható.