A Daimler Motoren Gesellshaft 125 évvel ezelőtt szabadalmaztatta a belső égésű motorral szerelt háromkerekűt, amit az időközben Daimler AG-ként működő cég az autó születésnapjának tart. Természetesen egy olyan autóval készülnek az évfordulóra, ami már a jövőt idézi, az F125 elnevezésű tanulmány formája is az elkövetkező éveket-autókat vetíti előre.
Alapvetően meghatározza a megjelenést, hogy a belső égésű motorról való lemondás miatt a motortér feleslegessé vált, így változatlan külső méretek mellett több hely jut az utastérnek. Az F125 tanulmány esetén ezt sportos vonalvezetéssel fejelték meg, aminek részeként két darab, hatalmas méretű szárnyas ajtó is került a karosszéria.
Mivel az áramot tüzelőanyagcella fejleszti, elég volt egy 10 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor beépítése. A négy darab hajtó elektromotor összteljesítménye 231 lóerő, a 100 km/órás sebességet 4,9 másodperc alatt éri el az autó, végsebessége 220 km/óra (nesze neked Audi R8 e-tron). Ráadásul a tartályokban tárolható 7,5 kg nagynyomású hidrogén 1000 km-es hatótávolságot tesz elérhetővé, plussz 50 km akkumulátorról.