A Royal National Lifeboat Institution adományokból fenntartott életmentő szervezet Nagy-Britanniában, amelynek tagjai a tengerből mentenek. Az ő munkájukat segíti halála után egy nemrég elhunyt skót üzletember, aki egész életében félt a víztől meg a hajóktól, de csodálta azokat a férfiakat és nőket, akik életük kockáztatásával mentik a rászorulókat.
A H&H nevű árverési cég október 15-én megrendezésre kerülő árverésén értékesítik azt a két Ferrari sportkocsit, amelyekből több millió fontos bevételt remélnek. Ezt az összeget nem kapja meg az RNLI, de az ő elképzeléseik szerint építenek ebből egy mentőhajtót, amellyel kapcsolatban mindössze annyi kérése volt az üzletembernek, hogy azt „Richard és Caroline Colton”-nak nevezzék el.
Az 1960-ban gyártott 250 GT SWB (1995 GT alvázszám) különlegessége, hogy ez az autó volt a Ferrari korabeli forgalmazójának, a Maranello Concessionaries nevű cégnek az első bemutató autója volt, ennek megfelelően az összes rendelhető extra ott van a fedélzeten. Itt most nem kényelmi felszerelésekre kell gondolni, hanem verseny-karburátorokra, nagy kompressziójú motorra, rövidebb áttételezésre, verseny üzemanyagtankra és önzáró differenciálműre.
Az 1967-es Ferrari 275 GTB/4-es (10177 GT alvázszám) szintén a Maranello Concessionaires bemutatóautója volt – a hetvenes évek közepén a Bentley Speed Six autóját cserélte el erre Colton úr, aki az évek során 78 000 mérföldet (126 000 km) tekert bele az autóba. Ez az egyike annak a 27 275 GTB/4-esnek, amit Nagy-Britanniában újonnan értékesítettek. Természetesen mindkét autó tökéletes műszaki állapotban van és akár azonnal használhatja is azokat az új tulajdonosa, ha nem csak pénzügyi befektetésként tekint rájuk.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!