Bo Ørbjerg és Tim M. Hansen hosszas évek tervezgetése után alapította meg az Agile manufaktúrát 2016-ban, azzal a céllal, hogy a modern technológiák felhasználásával egy könnyű sportkiocsit építsenek. Az eredmény aztán 5 évvel később az Agile SCX lett, amely karbon monocoque vázra épül, amelyhez elöl-hátul karbon energiaelnyelő elemek csatlakoznak, és van még acél bukókeret is – mivel a versenyautó több csövet kap, annak a tömege 20 kg-mal magasabb az utcai változaténál.
Karosszéria lényegében nincs, épp csak a kocsi elejét és hátulját fedik le némi karbon lemezzel, egyébként minimalista a kialakítás, egyáltalán nincsenek üvegek. Motornak a Ford 1,6 literes 4 hengeres turbómotorját választották, amelyet alapesetben 225 lóerővel építenek be az ülések mögé, az utcai autónál 275 lóerő az alternatíva, a versenyautónál – a tartósság rovására – egészen 480 lóerőig emelik a teljesítményt kérésére. Muszáj megjegyezni, hogy a rendszámos Agile SCX tömege 580 kg, a versenyautó 600 kg-ot nyom a mérlegen. Már az alapkivitel is 4 másodperces 0-100 km/óra sprintet tud, a legfürgébb változatok ugyanezt kevesebb, mint 3 másodperc alatt letudják, a végsebesség 230-250 km/óra körül alakul – pályanapokon bőven elég ez is, inkább a jó gyorsításhoz választották az áttételezést. Az Agile SCX indulóára nettó 67 500 euró.