Mintha maguk a formatervezők se tudták volna eldönteni, mit is akarnak kezdeni a szabadidő-autó témával, szedett-vedett lett a Bentley márka első szabadidő-autójának tanulmánya, az EXP 9 F. Amíg elöl kerek fényszórót, lágyan ívelt motorháztetőt látunk, addig oldalt csak tessék-lássék alapon combosították ki a hátsó sárvédőket, hátul meg teljesen fantáziátlan a forma. Ha következetesen egy irányt követnek, talán jobb lenne az összkép.
Az autórajongókon kívül a környezetvédők se fogják a szívükbe zárni az alkotást, hiszen a nem éppen pehelysúlyú autó motorházteteje alatt a 6,0 literes, biturbó W12-es erőforrás dolgozik, igaz, azt is megemlítik, hogy az új fejlesztésű 4,0 literes V8-as biturbó és egy – ma még nem létező – hibrid hajtást is képes befogadni a karosszéria.
A fő hangsúly azonban az utas- és csomagtéren van. Előbbiben 4+1 üléses kialakítást, gombnyomásra üléspadból lábtámaszos fekvőhellyé alakuló hátsó sort találunk, a hátul utazók kényelmét és kellemes időtöltését szolgáló mindenféle kütyüvel.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!