Valahogy úgy zajlik a Dodge Charger Daytona generációváltása, ahogy azt a Ram 1500-as pickupnál már átéltük: a tanulmányautót akkumulátoros-elektromos hajtással mutatják be, majd második körben adnak hírt a 3,0 literes, soros 6 hengeres Hurricane turbómotorral (400/500 LE) szerelt változatról…
Az akkumulátoros-elektromos Dodge Charger Daytona technikájáról annyit tudunk, hogy lesz 1 hajtómotoros alapkivitel (kb. 400 LE), 2 hajtómotoros összkerékhajtású változat (kb. 700 LE), a csúcsot pedig a 3 hajtómotoros kivitel jelenti majd (kb. 900 LE). A tanulmányhoz képest B oszlopot és ragasztott hátsó oldalablakot kap a még 2024-ben kereskedelmi forgalomba kerülő végleges változat, a bal hátsó sárvédőn megjelent egy tanksapka, a hátsó lámpa felett szolid méretű spoilert látunk. Márkajelzés helyett a Fratzonic Chambered Exhaust nevű hanggenerátor logóját lehet látni a Dodge Charger Daytona képein.