Úgy tűnik a BMW formatervezői szerint az emberek már kiheverték azt a sokkot, amit a szabadidő-autókon megjelent óriási méretű vesék okoztak, ezért most itt a folytatás: az X6-os szabadidő-kupé második generációjánál már extraként kérhető megvilágítással lehet ráirányítani a figyelmet erre a formai elemre.
Ezek után is van azért látnivaló, hiszen az új karosszériánál a korábbinál sokkal szélesebb vállakat alakítottak ki, élesebbek a peremek, a tetőre is jutott némi domborítás, ami a csomagtér-peremen elhelyezett légterelőn ismétlődik, a hátsó lámpák a 8-as sorozatról lehetnek ismerősek. Európában 19, az USA-ban 20 colos felnik járnak alapáron, de nagy a választék 21 és 22 col átmérőjű keréktárcsákból is. A méretek elhanyagolható mértékben növekedtek, a hossz 26, a szélesség 15, a tengelytávolság 42 mm-rel növekedett, a magasság 2 mm-rel csökkent.
A műszerfal az X5-ösből megismert csupa kijelzős darab, az X6-osban azonban Sensatec nevű kárpittal vonják be – természetesen bőr is kérhető –, a 40:20:40 arányban osztott hátsó támla döntésével lehet az 580 literes csomagteret 1530 literre bővíteni. A csomagtérajtó teljes egészében felfelé nyílik, ami megkönnyíti a bepakolást.
Műszakilag annyi az újdonság, hogy a BMW X6 már kezdettől fogva elérhető lesz V8-as motorral is, a már ismert 30d (265 LE/620 Nm), M50d (400 LE/760 Nm) és 40i (340 LE/447 Nm) mellett az 50i jelzésű V8-as biturbó is választható 530 lóerővel és 750 Nm-rel. Ez a 4,1 másodperces 0-100 km/óra gyorsulással feladja a leckét a később érkező X6 M-nek…