Március végén ismerhettük meg a Lotus első szabadidő-autóját, amelyet már a tulajdonos Geely által Wuhanban felépített új gyárban készítenek. Akkor még csak hangzatos keretszámokat árultak el a pontos tudásról, ezt most, a forgalmazás megindulásával pótolják. Alapesetben és S felszereltségnél 612 LE/710 Nm teljesítményű villanymotoros hajtást kap az 5103 mm hosszú szabadidő-autó, a 2 hajtómotor egyszerű fogaskerék-áttételen keresztül hajt. 4,5 másodperc alatt megvan a 0-100 km/óra sprint (a 80-120 km/óra 2,2 másodpercig tart), a végsebesség 258 km/óra.
A csúcsmodell az Eletre R, amelynél már 2 fokozatú váltón keresztül hajt a 918 LE/985 Nm rendszerteljesítményű hajtás, és 2,95 másodperc alatt megvan a 0-100 km/óra gyorsulás (a 80-120 km/óra 1,9 másodpercet vesz igénybe), és ennél már 265 km/óra végsebességet programoztak. Az akkumulátor minden esetben 112 kWh kapacitású, töltési teljesítmény említése nélkül közlik, hogy villámtöltéssel 20 perc alatt megvan a 10-80% töltés. Hatótávolság szempontjából muszáj megemlíteni, hogy alapáron 22 colos felniket kap az autó, de felár nélküli extraként választhatóak a 20 colos felnik a 612 lóerős teljesítménynél, ez utóbbival igaz a 600 km-es szabványos hatótávolság, az R modellnél 490 km a szabványos hatótávolság.
Európában 5 év/160 900 km-es garanciával árulják a Lotus Eletre típust, amelynek a főbb piacokon már megvan az ára is. Németországban 95 990 euró az alapmodell, 120 990 euró az S változat és 150 990 euró az Eletre R.