Ken Okuyama jelenleg épp saját formatervező cégét vezeti, korábban a Ferrari Enzo Ferrari, a P 4/5 és a Maserati Quattroporte formájáért felelt. Az olasz kötődés megmaradt első saját autója, a Kode57 Enji megalkotásánál, amelyhez Ferrari technikát használtak.
A Ferrari 599 GTB alumínium térvázát veszik alapul, amelyet némileg módosítanak annak következtében, hogy nincs tető. A motor marad a gyári specifikációjú, 620 lóerős, 6,0 literes V12-es, a prototípusnál a váltó hatfokozatú robotizált. Az egyedi megjelenésű karosszériát karbonból sütik, a saját tömeg 1633 kg.
Ken Okuyama egy kisebb, tucatnyi darabos széria legyártását tervezi, az első példányt rögtön a bemutató alkalmából megvásárolta a szuperautó-gyűjtő boxoló, Floyd Mayweather, akinek 2,5 millió dollárt ért meg az elsőség. A többi vásárló felár ellenében Novitec Rosso-tuningot is kérhet, ami 700 lóerőre növeli a teljesítményt.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!