1967-ben a Goodyear számára készítették el a nagy sebességű tesztelésre szánt Ford Shelby GT500 Super Snake, amelynél a GT40 Mk II versenyautó nagy teljesítményű 427 köbinches V8-asát szerelték a Mustang karosszériájába. Az 520 lóerős blokk mellett nagy teljesítményű tárcsafékeket, Detroit Locker differenciálzárat, hátsó stabilizátort, Goodyear Thunderbolt abroncsokat és jobb hűtést garantáló hűtőrácsot használtak, az abroncsgyártó texasi tesztpályáján 274 km/h-s sebességet ért el a kupé.
Carroll Shelby és Don McCain közös terméke volt a Super Snake, amelynek a sorozatgyártását – 50 példányban gondolkodtak – hosszas tanakodás után végül is elvetették, mivel túlságosan drágának ítélték. Don McCain később visszatért a Shelby American céghez, ahol a fejlesztésen dolgozott, eközben Carroll Shelbyvel közösen tíz darab műszerfal-panelt szignált azzal a céllal, hogy azokat majd az újjászületett Super Snake-ben használják. Idő közben mindkét szakember meghalt, de a műszerfal-panelek még megvannak; ezeket kapja meg a tíz darab Continuation autó.
A visszatérést az indokolja, hogy a megmaradt Super Snake prototípus többször is gazdát cserélt az évek során, legutóbb 2013-ban Indianapolisban fizettek érte 1,3 millió dollárt átverésen, szóval manapság már nem téma az ár. Eredeti 1967-es Mustangok átépítésével készülnek a Shelby GT500 Super Snake Continuation példányok, a megrendelő választhatja ki a kiindulási alapot, akár eredeti Shelby GT500-asokat is használnak, az indulóár 249 995 dollár, de ez változhat annak függvényében, hogy mennyi pénzt kell a kiválasztott autó felújítására költeni.
Minden tekintetben megfelel az eredetinek az autó, tehát fehér a karosszéria, kék színű hármas versenycsíkkal, a váltó négyfokozatú, kézi kapcsolású. A megrendelő azt döntheti el, vas- vagy alumínium blokkos 427 köbinches V8-ast kér-e, hiszen a Ford GT40 MK II esetén mindkettő elérhető volt, a 7,0 literes V8-as modern formájában egyébként több, mint 550 lóerős.