Tavaly debütált az új Mazda BT-50-es pickup, ami már nem a Ford Ranger, hanem az Isuzu D-Max műszaki testvére, ennek ellenére a legújabb modellváltozathoz az egyébként a Ford pickupjának limitált modelljénél alkalmazott Thunder nevet használják. Az ausztrál forgalmazó készítette el a megvadított megjelenésű kivitelt, amelynél acélból készítik az első lökhárítót, alumínium platófedelet szerelnek fel, és terepmintás abroncsokkal rendelkező 18 colos felniket szerelnek a kiszélesített kerékjáratokba.
A módosítások szigorúan optikai tuningot jelentenek, nincs változás a felfüggesztésben, az első túlnyúlás 19 centivel lesz hosszabb. A motor is marad az Ausztráliában egyedüliként kínált 3,0 literes turbódízel 190 LE/450 Nm teljesítménnyel, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet. Amíg a Mazda BT-50 legdrágább változata 59 990 ausztrál dollárba kerül, a Thunder kivitelért legalább 65 990 dollárt kérnek.