A hivatalos leírás szerint azt vizsgálja a Lexus a Tokyo Auto Salon kiállításon bemutatott RZ Sport tanulmánnyal, milyen irányban lehet fokozni a villanyautó tudását. Az átalakítás ötletgazdája az a Masahiro Sasaki volt, aki autóversenyzőként szerepet játszott az RZ fejlesztésében is, így már érhető, hogy nem csak a karosszériát tették látványosabbá karbon kiegészítőkkel.
Előre és hátra is a 204 lóerő csúcsteljesítményű hajtómotort szerelték, a 408 lóerő rendszerteljesítménnyel már kiérdemelte az RZ 600-as jelzést az autó – a most megvásárolható RZ 450e-nél egy 204 és egy 109 lóerős hajtómotorból származik a 313 lóerős rendszerteljesítmény. Nem nyúltak a 71,4 kWh kapacitású akkumulátorhoz, mert annak kimenő teljesítménye elegendő a 408 lóerőhöz. A felfüggesztéssel 35 mm-rel engedték lejjebb a karosszériát, és előre és hátra is verseny-kagylóüléseket szereltek az RZ Sport esetén. Azt nem tudni, hogy mikor kerülhet utcára az RZ 600e.