Egy Melbourneben megrendezett 4×4 kiállításon mutatták be az ausztrál Isuzu forgalmazó által épített Concept X modelleket, rögtön a D-Max pickup és az MU-X nevű terepjáróból is elkészítették a hatalmas méretű kerekekkel és az azokhoz igazított karosszériával rendelkezett terepjárókat.
A felfüggesztésen 18 centit emeltek, majd nagy méretű kerekeket szereltek a kocsik alá, a 20-as felnikre szerelt 38/15.5 R20 Toyo terepgumik kerültek, az első terepszög immár 50°, a hátsó 38°. Újak a külső tartállyal rendelkező lengéscsillapítók, nagyobb átmérőjűek (elöl 390, hátul 355 mm) a féktárcsák. Nem nyúltak a motorhoz, ami a 176 LE/430 Nm teljesítményű 3,0 literes turbódízel, a váltó hatfokozatú, automatikus. Az Isuzu ausztrál forgalmazójának tervei között nem szerepel a D-Max vagy az MU-X Concept X megvalósítása sorozatgyártásban.