Immár alapfelszerelés a Suzuki Ertiga összes változatában a vezetőoldali légzsák, és az alapváltozatnál is elérhető feláras extraként az utasoldali légzsák, a blokkolásgátló a második felszereltségi szinttől felfelé jár csak. Amíg a biztonsági felszerelések tekintetében még van mit behoznia az autónak, a motorok terén előrébb jár az európai modelleknél.
Az 1,3 literes dízelmotor (90 LE/200 Nm) például motorleállítót, fékenergia-visszatermelést kapott, a szabványos fogyasztása 18 százalékkal csökkent 4,1 l/100 km-re. Az 1,4 literes szívó benzinesnél (92 LE/ 130 Nm) megnövelték a kompresszióviszonyt, csökkentették a motor belső súrlódását, ennél 5,7 l/100 km-re csökkent a szabványos átlag. Utóbbihoz immár 4 fokozatú automatikus váltó is kérhető, ezzel 5,9 l/100 km a fogyasztás.
A korábbinál több krómot felvonultató hűtőrács mellett érdemi változás, hogy a harmadik üléssor immár két részre van osztva, ami jelentősen javítja az utas- és csomagtér variálhatóságát. A gazdagon felszerelt változatokhoz elérhető a SmartPlay érintőképernyős fejegység, ami mellé tolatókamerát is lehet rendelni. A Suzuki továbbra sem tervezi az Ertiga típus európai forgalmazását, marad az Ázsiai régióban.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!