Az európai szemnek furcsának hat a Mahindra XUV 500-as típusa, de Indiában pont a párducot mintázó arc az, amitől még mindig nagyon jól fogy. Épp ezért a modellfrissítés során még jobban rágyúrtak arra, hogy a párducok vonásait viselje magán az autó, ennek köszönhető a fényszóróban kanyargó menetfény. A prémiumérzetet pedig sokkal több krómmal hangsúlyozzák, és ott van még az európai márkák által felár ellenében kínált, a külső tükrök aljából az autó logóját a földre vetítő fény is a gazdagon felszerelt modellekben.
Indiában maradt a W4-es szint az alapváltozat, de felfelé eggyel kibővítették a sort, tehát már W10-es névre hallgat a csúcs-felszereltség. Ez utóbbi kapja meg a nagy újdonságokat, úgymint kulcsnélküli bejutás és motorindítás, 7 colos képátlójú érintőképernyős navigáció, fékenergia-visszatermelés, tolatókamera, gázteleszkópos motorháztető, expressz-gyorsaságú és becsípődésgátlós vezető-ablakmozgatás.
A felfüggesztéshez nem nyúltak, maradt az elöl MacPherson rugóstagos, hátul többlengőkaros független felfüggesztés, az összkerékhajtás feláras extraként érhető el, a motor továbbra is a Mahindra saját fejlesztésű, 2,2 literes négyhengerese 140 LE/330 Nm teljesítménnyel, és mivel motorleállító is van a fedélzeten, az indiai szabványos átlag 6,3 l/100 km. A biztonsági felszerelések listája nem változott, 6 légzsák, menetstabilizáló borulás-megelőző funkcióval ott van a fedélzeten minden Mahindra XUV 500-asban.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!