A Suzuki kisautó-kínálatán belül a Swift a mindenes, az Ignis a szabadidő-autó, míg a Baleno elsősorban a nagyra nőtt európai modellek ellen száll harcba. Most egy kicsivel javulnak az esélyei, hiszen a modellfrissítés során igyekeztek látványosabb megjelenést adni a típusnak a formatervezők.
A feláras fényszórók xenon- helyett LED-esek, lecserélték a felső hűtőrács betétjét, alul szélesebb lett a légbeömlő és új helyre kerültek a ködfényszórók. Esztergált felületű 16 colos könnyűfém felnik is rendelhetőek, a színválasztékot két új árnyalat – Phoenix vörös és Magma szürke – gyarapítja.
Az utastérben az indiai piacon új generációs érintőképernyő, a többi Suzukiból ismerős műszeregység, illetve fekete-kék szövetkárpit jelenti az újdonságot. A biztonsági felszerelések listája változatlan, ahogy a motorválasztékban sincs újdonság – marad az 1,2-es szívómotor és az 1,0 literes turbó, Indiában továbbra is választható az 1,3 literes dízel. A Suzuki Baleno európai megújulását várhatóan a Genfi Autószalonon jelentik be.