Szöulban leplezték le elsőként a Genesis megújult megjelenésű csúcsmodelljét, amelyet már Luc Donckerwolke jegyez, hasonló stílusú külsőt kap majd az a három szabadidő-autó, amelyet a következő három évben mutat be a Hyundai-Kia konszern prémiummárkája. Nagyobb lett a hűtőrács, amely mellé négyes osztású fényszórók kerültek, hátul szintén négyes osztásúak a lámpák. A sűrű küllővel rendelkező 19 colos felnik kialakítása csökkenti a gördülési zajt (eltereli a gumi felől érkező hanghullámokat).
Nagyobb méretű kijelző került a műszerfalra, a fejegység online-kapcsolaton keresztül frissíti magát és a térkép-adatbázist. Az Intelligens Autómenedzser megjegyzi a használó preferenciáit, és időben szól az esetleges közelgő karbantartásokról is. Aktív zajkioltás mellett légnyomás-kontroll is javítja a kényelmet, utóbbi alagútba hajtva megakadályozza a hirtelen légnyomás-változást az utastérben, illetve ugyanez a rendszer a szennyezett külső levegőt se engedi az utastérbe.
A vezetőtámogató rendszerek sora bővült, a technika – 365 lóerős biturbó V6-os vagy 420 lóerős V8-as – nem változott a Genesis G90 megújulása során, az aktív lengéscsillapítás a korábbinál gyorsabb működésével javítja a komfortot.