Túlságosan nagy meglepetésekre nem kell számítania a vásárlóknak, a Hyundai formatervezői átrajzolták a Sante Fe szabadidő-autó első-hátsó lökhárítóit, új a fényszóró körvonala és a hűtőrács mintája is, és ezzel már a végére is értünk a lényegi változásoknak. A nem lényegiek között új felniket és karosszériaszíneket találunk.
A technika terén fontos változás, hogy immár mindkét dízelmotor teljesíti az Euro 6-os előírásokat. Az adózási szempontok miatt csak néhány piacon kínált 2,0 literes dízelnél jelentősen, 36 lóerővel 186 lóerőre (402 Nm) emelkedett a csúcsteljesítmény, a nálunk is elérhető, 2,2 literes dízelnél csak 5-tel, 202 lóerőre (441 Nm) nőtt a maximum. Mindkét erőforráshoz hatfokozatú, automatikus váltó csatlakozik, a szabványos átlag 7,2-7,4 l/100 km a dél-koreai ciklus alapján.
A vásárlók immár 8 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező navigációt, 10 hangszórós JBL hifi, körkamerát és parkolósegédet is találnak a felszerelések között, és gyarapodott a biztonsági extrák sora is. A 7 légzsák és menetstabilizáló mellett sávelhagyás-figyelő, automatikusan vészfékező-segéd, automatikus távfény, holttérfigyelő és távolságtartó tempomat is ott van a fedélzeten felszereltségtől függően. A Hyundai egyébként a Santa Fe karosszériájának a szerkezetét is megerősítette, aminek köszönhetően az jobb védelmet nyújt az átfedéses ütközéseknél.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!