Még 2015-ben dobták piacra a kifejezetten a dél-amerikai piac számára fejlesztett duplafülkés Duster Oroch pickupot, amelynek most mutatták be a továbbfejlesztett változatát. Érdekes módon a karosszéria fém részéhez nem nyúltak, csak a lökhárítókat és a lámpákat cserélték le, de az utastérben például már a második generációs Duster műszerfalát látjuk az olcsó Renault típusok félig digitális műszeregységével keresztezve.
Amíg az alapmotor továbbra is az 1,6-os SCe négyhengeres szívó (alkohollal 120, benzinnel 118 LE, 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó), az opcionális hajtást leváltották. Búcsúzott a 2,0 literes szívómotor és a 4 fokozatú automatikus váltó, amelynek a helyére az 1,3-as TCe turbómotor (alkohollal 170, benzinnel 163 LE) kerül fokozatmentes automatikus váltóval. Összkerékhajtás felár ellenében sincs, a hasmagasság 212 mm. Áthangolták a felfüggesztést, kevésbé billeg a karosszéria, a terhelhetőség változattól függően 650-680 kg.
Új formajegy, hogy hatalmas betűkkel írják rá az Oroch utónevet a platóajtóra, egyébként számos kiegészítővel lehet felszerelni az autót, amelyet leginkább életstílus-pickupnak és nem munkagépnek vásárolnak. A Renault Duster Oroch alapára 105 800 reál, azaz 7,9 millió Ft.