18 hónap alatt megújul a Ford teljes európai haszonjármű-kínálata, az első lépés volt a Transit Custom frissítés, a második ütemben a Transit Connect és Transit Courier modellek következnek.
A Transit Connect orrát átrajzolták, ott a személyautókról ismert hatszögletű hűtőrácsot látjuk, amelyek mellett mérgesebbre szabott fényszórók világítanak. A műszerfalon itt is „lebegő” érintőképernyőt helyeznek el, ha a SYNC3-as fejegység van a fedélzeten. A motorkínálat kéttagú, az 1,0 literes EcoBoost benzines mellett az 1,5-ös EcoBlue dízel alkotja, előbbi hengerlekapcsolással spórol, utóbbi teljesen új fejlesztésű erőforrás, amihez extraként 8 fokozatú automatikus váltót is lehet kérni. Pontos teljesítményadatokat nem közöltek.
A Transit Couriernál is kicserélték az első lökhárítót, de itt nem olyan nagy a változás, mint a nagytestvérnél. A műszerfalat is átalakították az extralistán szereplő SYNC3-as fejegység kedvéért, és itt is az 1,0 literes EcoBoostés 1,5-ös EcoBlue motorokat lehet választani. Utóbbi alapján kínálnak majd egy különösen alacsony fogyasztású változatot aktív hűtőrács-vezérléssel. Ahogy a Connectnél, úgy itt is mindegyik kézi kapcsolású váltó hatfokozatú.