A tavalyi Genfi Autószalonon jelentették be a háromajtós, az SVO műhely által kézi munkával megépített Range Rover SV Coupét, az 580 lóerős V8-as motorral hajtott autóból 999 példányt terveztek, egyenként legalább 240 000 fontos áron – ez még a Bentley Bentaygánál is érezhetően drágább. Egy éven át gyűjtötték a megrendeléseket, az Auto Express újság értesülése szerint a legtöbben bőven költöttek az extrákra is, volt olyan megrendelő, aki 340 000 fontos autót konfigurált össze magának – utóbbi feltétele volt az előleg megfizetése. Ezeket most visszautalja a gyár, és sajnálattal közli azt is, hogy mégse történik meg a kissorozatú gyártás, az ok pedig a projekt magas költsége. Egy közleményben annyit tudatott a gyár, hogy az erőforrásaikat és befektetéseiket a következő generációs termékeikre fordítják.
Nem illett a méregdrága autó az ép folyó költségmegtakarítási programba, amelynek keretében Nagy-Britanniában már több mint ezer munkahelyet megszüntettek, és még további 3500 dolgozó elbocsájtása várható – a tulajdonos Tata Konszern másfél év alatt 2,5 milliárd fontot akar megspórolni. Az ok, hogy Európában a TDI-botrány hatása miatt jelentősen csökkentek az eladások, ezenkívül Kínában is 33%-kal kevesebb autót értékesítettek 2018-ban az előző évhez képest. A távol-keleti fiaskót annak tudja be a cégvezetés, hogy túlságosan az exkluzív autókra fókuszáltak a tömegmodellek helyett, illetve hogy nincs elég hibrid/elektromos autó a kínálatban, mindkettőn változtatni akarnak.