Amíg az Aurisnál modellváltás történik, addig a Verso egyterűnél csak egy frissítés lesz – de abból jelentős, hiszen a Toyota állítása szerint 470 alkatrészt változtattak meg a mérnökök.
Legszembetűnőbb változás az orr megnyújtása, és stílusának sportosra alakítása. A fényszórók LED-es nappali menetfényt kaptak,a tükörházakba irányjelző került, hátul új a lökhárító (az elmaradhatatlan diffúzornak látszó betéttel) és a lámpák. Az utastérben kapcsolók, színek, kárpitok és felszereltség jelenti a változást, no meg hogy a felső kesztyűtartó fedele mostantól habosított, azaz puha tapintású műanyagból készül. Az Easy Flat-7 ülésrendszer nem változott. A tűzfal zajszigetelésének javítása miatt csendesebb lett a beltér.
Áthangolták a felfüggesztést, extra hegesztési pontoknak köszönhetően merevebb lett a karosszéria, módosították az elektromos kormányszervot. A motorkínálatot átfésülték, az összesnek csökkent a szabványos fogyasztása. Továbbra is két benzines (1,6 liter 132 LE, 1,8 liter 147 LE) és két dízel (2,0 liter 126 LE és 2,2 liter 150 és 177 LE) választható. A Törökországban gyártott Toyota Verso egyterűből jövőre ötvenezer darabot szeretne értékesíteni a Toyota.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!