Manapság megszokott, hogy a hivatalos világpremier előtt felkerülnek az első hivatalos fényképek az internetre, a Citroën talán ennek akart elébe menni azzal, hogy a június 30-ra időzített világpremier előtt két héttel közreadta az első sajtóinformációkat az új kompakt modelljéről. A méreteket nem ismerjük, de ránézésre a CMP padlólemezre épülő európai autók között a legnagyobb lesz majd a C4-es.
A padlólemez-társakhoz hasonlóan benzinmotorral, dízelmotorral és akkumulátoros-elektromos hajtással lehet majd megvásárolni a modellt, a Citroën mérnökei pedig a progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztéssel és az Advanced Comfort ülésekkel egészítették ki a tudást.
Az első sajtóközleményben még szó esik egy olyan világújdonságról, amely az első utas számára teszi majd kellemes időtöltéssé az autózást, és csak június 30-án árulják el, miről is van szó. A műszerfalat mutató sajtófotón annyit lehet látni, hogy a hagyományos kesztyűtartó felett egy kihúzható fiók (?) található, illetve még e fölött is van egy fedél a műszerfalon, aminek köze lehet ehhez az újdonsághoz. További részletekkel két hét múlva, a Citroën C4 és ë-C4 leleplezését követően szolgálunk majd.