Továbbra is a Focus alapjára épül a Kuga, a második generáció azonban egyfelől szebb, másfelől tágasabb az elődjénél, és állítólag a vezetési élmény sportos. Nem is beszélve a félig megújult motorválasztékról.
A 2,0 literes TDCi marad a régi, 140 és 163 lóerős teljesítménnyel választható, a benzinmotor azonban új – de csak itt, hiszen a 180 lóerős 1.6 EcoBoost lassan az összes modellben válaszható, beleértve a Fiestát is. Szériában kézi kapcsolású váltót adnak, extraként automatát (vagy dupla kuplungos robotváltót?), majd a 2013 elején várható forgalmazáshoz közeledve pontosítják a dolgokat.
A csomagtér alaphelyzetben 442 literes, ami elsőre kicsinek tűnik, és másodikra is az, de az elődhöz képest még így is 82 literes javulást jelent. A továbbfejlesztett, elektronikus vezérlésű összkerékhajtás állítólag javítja a kanyarodási tulajdonságokat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!