2020 végén mutatta meg a Bugatti, milyennek is képzeli a pályanapokra optimalizált autót, a Bolide aztán 2021-ben már szériaautóként jelent meg a Pebble Beach-i rendezvénysorozaton, ahol rögtön gazdára is talált mind a 40 autó – a vételár darabonként 4 millió euró volt. Annak ellenére, hogy csak versenypályán lehet használni a gépet, a Bugatti az utcai autóknak megfelelő gondossággal hajtja végre a fejlesztést.
A Chiron-hoz képest módosították a karbon vázat is annak érdekében, hogy a karosszérián belül legyen elég hely az aerodinamikai csatornáknak, az optimalizált hűtésnek – sok esetben szó szerint mm-es tűrésekről van szó –, így új autóként kezelik az 1600 lóerő csúcsteljesítményű 4 turbós W16-ossal szerelt, mindössze 1450 kg tömegű konstrukciót. Például a karbon-kerámia fékek nagyobb hőmérsékleten működnek, mint az utcai autónál, ezért speciális féknyergeket kellett készíteni, és rögtön egy karbon hővédő pajzsot is csináltak, ami a kerekeket védi ettől az extra hőtől. A számítógépes szimulációkkal már meggyőződtek a Bugatti Bolide megbízhatóságáról, most kezdődik a gyakorlati tesztelés, hogy igazolják az eddigi eredményeket, és ahogy azt tervezték, 2024-ben átadják majd az első példányokat tulajdonosaiknak.