A Henan Suda nevű vállalkozás már 2010-től foglalkozik járművek gyártásával, jobb híján kis sebességű (max. 40 km/óra) elektromos járműveket készített, csak 2019. január 4-én kapott engedélyt a kínai kormányzattól autógyártásra. Azonban a saját autójuk ennél korábbra nyúlik vissza, hiszen már 2013-ban megjelentek az első képek és információk a típusról, amelyet már akkor a Suzuki SX4-es karosszériájával képzeltek el, házon belül csak az akkumulátoros-elektromos hajtást fejlesztették. A megfelelő engedélyek híján 2014 végén a Yema Auto nevű cégen keresztül próbálták megvalósítani a sorozatgyártást, de abból nem lett semmi, további öt év kellett, mire sikerült a helyi hatóságok hátszelével megszerezni az autógyártáshoz szükséges engedélyeket.
Miután 2019. január 4-én megkapta az autógyártáshoz szükséges engedélyt a Henan Suda, májusban elindult a próbagyártás, és június 27-én hivatalosan is megkezdődött a nagysorozatú termelés. A karosszéria továbbra is az első generációs Suzuki SX4-esé, de átrajzolták a hűtőrácsot, teljesen digitális lett a műszeregység, hangvezérléssel is kezelhető érintőképernyős fejegység került a fedélzetre, és fejlődött a hajtás. Az első kerekeket már 109 LE/240 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, az akkumulátor 39,5 kWh kapacitású, a csúcssebesség 150 km/óra, hatótávolságnak pedig 305-400 km-es értéket is közöl a hivatalos weboldal. Ötajtós karosszériával SD01, lépcsős hátúként SA01 a típusnév, érdekes módon a nyugat-európai piacon kevésbé népszerű karosszériaváltozattal akarják meghódítani Európát.
Április 21-én indították útra ünnepélyes keretek között az első 200 autót a gyárból, egyelőre csak kamionokon, amelyek a kikötőig viszik az autókat, ahonnan aztán hajóval jutnak el kontinensünkre. Egy-egy kínai hátterű, de spanyol és német bejegyzésű cégen keresztül intézik az exportot, amelyhez a kínai Egy út – Egy övezet programon keresztül állami támogatást is szereztek, a hivatalos iratok szerint évi 12 ezer autót akarnak mifelénk értékesíteni. Ez elég ambiciózus cél, főleg, hogy noha az autógyártó engedélyük szerint évi 100 000 autót gyárthat a Henan Suda, jelenleg csak évi 20 ezer előállítására van kapacitásuk, tehát ennek több mint felét akarják mifelénk realizálni. Az is furcsa, hogy noha az autók már úton vannak, Európában még nem nagyon indult be az értékesítési gépezet, kereskedőhálózat felállításáról sincsenek információk, de hivatalosan még hírt se adtak a típusról.