A horvát Rimac Automobili Veliko Trgovišće-ben található összeszerelő üzemében már a C_Two nevű villanymotoros szuperautó első 12 prototípusát is azon a szerelősoron rakták össze, ahol majd a szériaautók is készülnek, azonban egészen mostanáig még nem lehetett szó sorozatgyártásról, az csak most, a hat darab előszériás autónál valósul meg. Ezek már minden tekintetben megfelelnek az ügyfélautóknak – azért fenntartják a jogot arra, hogy néhány apró végső változtatást még eszközölnek.
Amíg a legelső prototípusokat különféle vizsgálatokra (töréstesztek) és tesztelésre használták, a hat előszériás autóval fogják a zaj-, tartóssági és homologizációs vizsgálatokat elvégezni, egyben a munkások is gyakorolják a feladataikat. Az előszériás autók egyenként 8 hét alatt készülnek el, a sorozatgyártásnál már 5 hét alatt végigmegy egy-egy autó a soron, teljes kapacitáson havi négy C_Two készülhet az üzemben; a 120 kWh kapacitású, a Rimac által gyártott folyadékhűtésű akkumulátort egy másik üzemből szállítják Veliko Trgovišće-be.
Öt nagyobb munkaállomást alakítottak ki, amelyeken mindenhol 2-2 ember dolgozik, az egyes munkaállomások közötti mozgásnál minőség-ellenőrzést végeznek. A végső állomáson kalibrálják az érzékelőket és kamerákat, illetve esőztetést is végeznek, beállítják a felfüggesztést, és próbapadon letesztelik az 1914 lóerő rendszerteljesítményű hajtást illetve a fékrendszert is. A 2018-ban ígért számokat még mindig tartja a Rimac, azaz kevesebb, mint 2 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást és 412 km/órás végsebességet tud majd a 2021-től kiszállításra kerülő C_Two, bár lehet, hogy a gyakorlati próbák során sikerül még a tervezettnél is jobb számokat elérni.