Kínában már korábban szabadidő-autós körítésre váltott a Citroën C3-as típusa, az XR utónevű modell a C-Elyséenél használt technikát kapja, most pedig a vásárlói preferenciának megfelelően piacra dobták ennek a lépcsős hátú változatát, amely C3L néven kerül a kereskedésekbe. Fényezetlen fekete műanyag burkolattal veszik körbe a karosszéria alsó részét, a hasmagasság 180 mm.
A karosszéria hossza 4505 mm, szélessége 1748 mm, magassága 1513 mm – épp csak a tetősínekkel alacsonyabb az ötajtósnál –, a tengelytávolság 2655 mm. Összkerékhajtás még felár ellenében sincs, de legalább a Grip Control menetstabilizálót alapáron adják. Amíg a C3 XR-hez kétféle motor is kínálnak (1,6 szívó 117 LE, 1,2 turbó 136 LE), addig az új C3L csak a turbómotorral választható, egyedüli váltóként pedig hatfokozatú, automatikus egységet adnak.