Noha már 2012-ben megkezdődött a forgalmazása, a modellfrissítés sajtóanyag szerint csak most kapott „összkerékhajtású-jelleget” az Opel Mokka megjelenése, pedig a fényképek alapján csökkentették a fekete alsó szoknya méretét.
Elöl eltűntek a ködlámpafészeknél felfelé nyúló részek, hátul laposabb lett a csík, azaz nagyobb felületet kap fényezést. A nagy változás elöl látható, ahol szélesebb és laposabb fényszórókat használnak, felár ellenében az AFL teljesen LED-es okosfényszóró is kérhető, a hűtőrács-betéte is különleges. Hátul már csak annyi az újdonság, hogy LED-es lett a lámpa, és az is megkapta az Opel jellegzetes „szemöldökét”. Meglepő módon a felnikre már nem terjedt ki a megújulás.
Teljesen átrajzolták a műszerfalat, nincs külön a tetőn trónoló kijelző, a középkonzolra került az érintőképernyős fejegység. Nem csak a kapcsolók számát csökkentették, az utas előtti felső kesztyűtartó is eltűnt. Műszakilag egy említést érdemlő újítás van, az 1,4 literes benzines turbó új generációja is rendelhető, első körben csak összkerékhajtással és 6 fokozatú automatikus váltóval, a 152 lóerős motorral 6,6 l/100 km a szabványos átlag. A Genfi Autószalonon debütál az Opel Mokka X, és nem sokkal azt követően kerül majd a kereskedésekbe.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!