A minőségérzetet igyekeztek javítani a Nissan legnagyobb méretű szabadidő-autójánál, amelynek köszönhetően immár a nagy méretű, V alakú családi hűtőrácsot látjuk az X-Trail orrán is, amellyel kapcsolatban átalakult a lökhárító és a fényszórók is. Nagyobb lett az eltérés az alap halogén- és a felárad LED-es fényszórók között, utóbbi immár kanyarkövető funkcióval is rendelkezik. Kerek helyett szögletesek a ködlámpák. Némi extra króm került a csomagtérfedélre (felár ellenében láblendítős mozgatással is elérhető), újak a 17 és 18 colos felnik.
Kiegyenesítették a kormánykerék karimáját alul, állítólag ez nagyban megkönnyíti a vezető elhelyezkedését beszálláskor, a küllőkön könnyebben használható kapcsolókat helyeztek el, és kormányfűtés is választható. A jobb minőségű anyagok használata olyan dolgokat jelent, mint a szellőzőnyílások fényes fekete kerete, illetve az új üléskárpitok. A Tekna szinten nyolchangszórós Bose hifit adnak, egyébként széria a digitális rádió, egyszerűbb lett a NissanConnect érintőképernyős fejegység használata. A belső kialakítás átalakításával a csomagtér mérete 15 literrel növekedett, az ötülésesben 565 liter az alapméret, támladöntés után pedig 1996 liter áll rendelkezésre.
Noha már augusztusban a kereskedésekben lesz a felfrissített Nissan X-Trail, csak 2018-ban kapja meg az összes újdonságot, ekkortól lesz elérhető a ProPilot fantázianevű elektronikus segéd-csomag, amely egy- vagy többsávos úton tudja tartani a megfelelő haladási irányt nagy tempónál. Ezen kívül a gyalogosfelismerős vészféksegéd és a hátsó keresztirányú forgalom-figyelés jelent meg az autóban. A motorkínálat nem változott, tehát 1,6 (130 LE) és 2,0 literes (177 LE) dízel (első- vagy összkerékhajtás, kézi vagy CVT váltó) és 1,6-os benzines (163 LE, elsőkerékhajtás, kézi váltó) közül lehet választani.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!