Ahogy azt az Opel Astra Sedan kapcsán megjósoltuk, alig pár nappal később már itt is van a teljes modellfrissítés, ahol végre megismerhetjük a kompakt autó új megjelenését.
Új az első lökhárító, a márkajelzés immár a hűtőrács közepén helyezkedik el, újak az irányjelzők – és ha vannak – a ködfényszórók is, extraként rendelhető LED-es nappali menetfények teszik teljessé a képet. Az ötajtós változat hátulján átalakították a rendszámtábla-mélyedést, ez és a kombi kapott még egy króm csíkot is a lökhárítóra. Az összes könnyűfém felnit lecserélték.
Az utastérben csak a színek jelentik az újdonságot, zongoralakkos középkonzol, új kárpitok jelzik a változást. Fontosabb változás, hogy az Astrához immár elérhetőek a Zafirában bemutatott aktív balesetmegelőzési rendszerek, a továbbfejlesztett táblafelismerő-, a sávelhagyás-figyelő-, követési távolság jelző-, a holttér-figyelő segéd, és van frontális ütközésre figyelmeztető jelzés is.
Van műszaki újdonság is, ősztől a 3/5 ajtós és kombi karosszériákhoz elérhető lesz a 2,0 literes biturbó dízel, amely 195 lóerős teljesítménnyel és 400 Nm-es nyomatékkal leginkább a korlátozás nélküli német autópályákon autózóknak lehet érdekes. Továbbfejlesztették az 1,4-es benzines turbót is, amely padlógázon rövid ideig 10 százalékkal nagyobb nyomatékot – 200 Nm helyett 220 Nm – teljesít, megkönnyítve ezzel az előzéseket.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!