Úgy tűnik, az utolsó pillanatban a Mahindra mégse fagyasztja be a Reva márka működését, sőt, még több erőforrást csoportosít át az elektromos autózás területre. Már komolyan fontolgatta az elektromos autók gyártásának leállítását a Mahindra, mivel nagyon rossz kihasználtsággal működik a nemrég felavatott gyára – az évi 40 000-es kapacitásnak kevesebb, mint a tizedét használják ki. Az ok egyszerű, noha India 2020-ra már 6-7 millió elektromos autót szeretne látni az útjain, mostanáig semmilyen támogatást nem adott ezek vásárlásához.
Azonban most elfogadtak egy törvényt, amelynek értelmében 2014 áprilisától évi 20 milliárd rúpiát (~ 71 milliárd Ft) költenek az elektromos autók ösztönzésére, most épp azt a szabályrendszert dolgozzák ki, amely alapján a gyártók/vásárlók között felosztják ezt az összeget. Ez pedig már elég jelentős ösztönző a Mahindrának ahhoz, hogy ne állítsa le a Reva gyárat, és a terveknek megfelelően jövőre piacra dobja az akkumulátoros Verito-t (az első Logan licenszváltozata), és még elektromos haszonjárművet is.
November 28-án pedig azt is bejelentették, hogy a Mahindra saját csapattal indul majd az FIA Formula E bajnokságban. Az összesen 10 futamos versenysorozatot 2014 szeptemberétől kezdve rendezik meg jellemzően városi pályákon. A Reva mérnökei rendelkeznek az egyik legnagyobb tapasztalattal az akkumulátoros-elektromos autók terén, és a versenysorozatot is ennek további növelésére, a jövőbeli technológiáik kipróbálására szeretnék felhasználni.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!