Az Acura RDX első generációja még korántsem ért pályafutásának végére, a gyártószerszámokat ugyanis átszállítják Kínába, és ott új modellként dobják majd piacra. Észak-Amerikának meg még nagyobb autót készítettek a mérnökök.
A 2,3 literes turbós négyhengeres helyett egy 273 lóerős, 3,5 literes V6-os erőforrás hajtja az autót, a széria összkerékhajtás és hatfokozatú automatikus váltó ellenére a szabványos fogyasztás csökkent az elődhöz képest.
Mivel luxusautóról van szó, a bőrkárpit széria, és a vastag szőnyegeken kívül aktív zajkioltás is hozzájárul a kényelmes és csendes utazáshoz. Az új RDX használatát a korábbinál nagyobb méretű ajtónyílások is megkönnyítik – na ja, ha a vásárlók nem fogyóznak, az autó hízik.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!