Senki ne higgye, hogy a Mercedes pusztán emberbaráti megfontolásokból adott húsz lóerőt és egy kicsit keményebb, a versenypályákon jobban teljesítő felfüggesztést szuperautójának, hiszen az apró változásokkal együtt a vételár is emelkedik, 187 000 euróról 204 680 euróra, azaz 9,5 százalékkal több pénzt gombolnak le a vásárlókról.
Ezért a 6,2 literes V8-as szívómotor teljesítménye 591 lóerőre emelkedik, a maximális nyomaték 650 Nm. A 100-ra gyorsulás 3,8 másodperc helyett 3,7 másodpercig tart (átprogramozták a váltó vezérlőegységét is a gyorsabb kapcsolás érdekében), a végsebesség 317 km/óráról 320 km/órára emelkedik.
Keményebbre vették az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat, ráadásul eltűnt a Comfort beállítás, az SLS AMG GT esetén Sport és Sport Plus közül lehet választani. Az utastérben piros varrással dobják fel a fekete alcantara kárpitot, és a kormánykerék felső pontjára is került egy pozíció-jelző csík.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!