Még 2021 elején jelentette be a Karma Automotive, hogy a hatótávnövelős-elektromos szedánját alapul véve dobja piacra első akkumulátoros-elektromos autóját, a GSe-6-ost, azonban abból az akkori kínálatában olcsónak számító villanyautóból nem lett semmi. Most azonban itt az új Gyesera, amely szintén a jól ismert konstrukción alapul, szintén akkumulátoros-elektromos hajtást kap, azonban az ára nem alacsony, hanem kifejezetten magas lesz, a 175-225 ezer dolláros sávban adják majd felszereltségtől függően. Annyiból reálisan látják a dolgot, a tervezett 4-5 éves modellciklus alatt mindössze 2000 példány értékesítésével számolnak. Hivatalosan egyébként ezzel is az autó exkluzivitását őrzik.
A karosszéria esetén az összes cserélhető elemet módosították, de például a tetőlemez és a hátsó sárvédők ugyanazok, amiket még anno Henrik Fisker megtervezett a 2011-ben piacra dobott Karma típusához. Az utastérben sem múlt el nyomtalanul az elmúlt másfél évtized, nagyobb méretűek és jobb felbontásúak a képernyők, új a kormánykerék. A technikát is belevéve egyébként az autó 85%-át tervezték újra, a nagy méretű és lapos akkumulátor miatt például a belső égésű motorra és T alakban elhelyezett akkumulátorra kialakított karosszériavázat is módosítani kellett.
A Karma Gyesera akkumulátora 120 kWh kapacitású, azonban ezzel is mindössze 402 km a szabványos hatótávolság. Csak hátra kerül hajtómotor, az 598 LE/939 Nm teljesítményű egység 4,2 másodperces 0-96 km/óra gyorsulásra elég, a csúcssebesség meghaladja a 217 km/órát. Leghamarabb 2024 végén, de inkább 2025 elején kezdik meg a Gyesera sorozatgyártását, ezt követően majd a korábban megmutatott Kaveya nevű kupét dobják piacra.