Számítógépen fejlesztik a Berlineta nevű sportkocsit Brazíliában, amelynek a megjelenését a régi Renault Alpine A110-es (vagy ahogy arrafelé elérhető volt, a Willys Interlagos) ihlette, de kifejezetten nagy méretű hátsót kapott. Utóbbinak oka, hogy többféle hajtómű elhelyezésére alkalmas, nagy méretű motorteret akartak kialakítani az alkotók – még nem választották ki a végleges erőforrást.
Ésszerű áron akarják majd adni a kocsit, ezért a legtöbb apró alkatrészt meglévő autókról veszik át, beleértve a szélvédőt is, ez az előállítás mellett a fenntartási költségeket is csökkenti majd. Acél csővázra építik fel az üvegszálas műanyag/karbon karosszériát, a megfelelő merevségről a MICLA nevű, Brazíliában, Olaszországban és Németországban irodával rendelkező mérnöki cég gondoskodik majd.
Pályaversenyautóban és egy utcai használatra is alkalmas Berlinetában gondolkodnak a fejlesztők, a külső karosszériaelemek nagy panelekben emelhetőek le a vázról – ez megkönnyíti a karbantartást és az esetleges gyorsjavítást verseny közben. Motorként a 2,0 literes turbótól a nagy méretű V8-asig bezáróan mindennek van hely a karosszériában, az első prototípus 2019-es bemutatóján tudjuk majd meg, hogy mit választottak végül a fejlesztők.