Manapság rengeteg autógyár van úgy, hogy a kínai sikeren áll vagy bukik a vállalkozás. Így van ezzel a nemrég államosított GM is, amely kifejezetten a távol-keleti piac számára alapított nemrég egy autómárkát. A SAIC-GM-Wuling együttműködés egyébként meglepően gyorsan lépett, nemrég már le is gördült az első autó a Liuzhou-ban található gyár szerelőszalagjáról.
A Baojun autómárka egy jó ár/érték aránnyal rendelkező lépcsős hátú autóval kezdi meg működését, a 630 névre hallgató autó forgalmazását 2011 elején kezdik meg a dedikált márkakereskedések Kína-szerte. Az autót helyben fejlesztették a GM tudásának felhasználásával, motorja Euro IV-es tisztaságú, ezen kívül nem árultak el mást róla. A fényképek alapján a formával nincs különösebb baj, de annyira egyedi megjelenést kapott az autó, hogy még csak sejteni s lehet, milyen padlólemezre épül. Legjobban a középkonzol kialakítása – a rádió mellett kétoldalt elhelyezett légbeömlők – árulkodnak arról, hogy valószínűleg az aktuális kompakt alapra építették fel a gépet.