Jövőre már megkezdi a Lada Priora teljesen új fejlesztésű utódának a sorozatgyártását a Lada, de ez nem akadályozta meg a mérnököket abban, hogy az utolsó pár hónapra még felfrissítsék az autót – ráadásul elég jelentős változásokat hajtottak végre.
A Togliatti Autószalonon mutatkozik be az újdonság, amely az átformált lökhárítókon, módosított hátsó lámpákon kívül új üléseket, teljesen új műszerfalat kapott. Utóbbira azért volt szükség, hogy a multimédiás fejegység nagy képernyőjének legyen helye. Másik fontos elektronikai újdonság, hogy megjelent az elektronikus menetstabilizáló az autóban, meg a sebességtartó automatika is.
Az 1,6 literes, 16 szelepes, saját fejlesztésű benzinmotor 106 lóerővel kerül a motortérbe, az ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó áttételeit is módosították az alacsonyabb fogyasztás érdekében. Ez nagyjából egy komoly, félidei modellfrissítésnek felel meg, azonban a Lada a tervek szerint mindössze 9-10 hónapig fogja még gyártani a típust, és akkor leváltják egy teljesen új fejlesztésű autóval – ami minden bizonnyal már egy, Renault-padlólemezre épülő típus lesz majd.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!