Korábban már bemutatkozott a Chevrolet Spark városi miniautó felfrissített változata, hiszen Észak-Amerikában rögtön ilyetén dobták piacra az autót, de egészen mostanáig nem lehettünk biztosak abban, hogy mi is ezt kapjuk.
Első és legfontosabb változás az első lökhárító átalakítása, amely átformált hűtőrácsot és két darab, az alsó sarkokba helyezett szürkére festett betétet is eredményezett. Új formájú, 14 és 15 colos kerekeken gördül majd az autó, amelynél a hátsó, immár LED-es pótféklámpát a tetőspoiler élébe költöztették, így a korábbinál magasabbra szerelt stoplámpa messzebbről látható.
Az utastérben a középkonzol környékén dolgoztak a tervezők, a korábbinál praktikusabbak lettek a tárolóhelyek, de ezek pontos mibenlétét egyelőre nem részletezték. A motorkínálatban nincs változás, 1,0 és 1,2 literes négyhengeresekkel lehet választani a Chevrolet Spark-ot, se a 0,9 literes dízel, se az akkumulátoros-elektromos változat nem lesz elérhető Európában. Mindkét benzinmotor szabványos átlagfogyasztása 5,0 l/100 km.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!