Szeptember 6-tól lehet rendelni Kínában a G 350-est, amelynél a 2,0 literes, négyhengeres turbómotor dolgozik 258 lóerős teljesítménnyel és 370 Nm-es nyomatékkal, a váltó maradt a kilencfokozatú automatikus egység. Attól eltekintve, hogy csak feleakkora a motor, mint a G 500-asban, csak annyi az eltérés, hogy eltűntek a V8-as emblémák a sárvédőkről, tehát továbbra is három darab gombnyomásra zárható differenciálmű dolgozik az összkerékhajtásban, 19 colosak a felnik, megmaradt a masszázsülés elöl (Kínában széria), a Burmester hifi…
A legfontosabb újdonsága a kis motorral szerelt G-osztálynak, hogy az ára egy kicsit alacsonyabb lett, mivel ezt is Ausztriából exportálják a Távol-Keletre, luxusautó-adót kell rá fizetni, így abszolút értékben nem lett olcsó a G 350, az 1 492 800 jüanos ár 63,8 millió Ft-os (!) belépőt jelent – a G 500 indulóára 1 628 800 jüan, azaz 72,6 millió Ft. A négyhengeres modellhez is elérhetőek a G manufaktur szolgáltatásai, azaz egyedi kialakítással is kérhető.