Ahogy azt a Japánban már korábban bemutatott Suzuki Swift frissítésnél megismertük, új a hűtőrács mintázata, a felnik kinézete, van néhány új színkombináció (narancs-fekete, sárga-fekete, arany-ezüst stb.) a választékban, illetve új szürke színt kapott a műszerfal díszbetétje. A megújult Swift olyan vezetőtámogató rendszereket kapott, mint a kombinált érzékelős vészfékasszisztens, a sávelhagyásra és sávtartásra figyelmeztető rendszer, a távolsági fényszóró asszisztens, a forgalmi jelzéseket felismerő rendszer vagy a holttérfigyelő.
Érdemi változás, hogy új fejlesztésű benzinmotort kap az autó. A lökettérfogat 1242 köbcentiről 1197 köbcentire csökkent, a csúcsteljesítmény 90 helyett már csak 82 lóerő. Nem sokat fog érezni a sofőr ebből, mert a korábbinál (120 Nm/4400) alacsonyabb fordulaton adja le maximális nyomatékát a négyhengeres szívómotor, a 107 Nm-es maximum 2800/percnél mérhető. A 12V-os lágy-hibrid rendszer ugyanazt a 3,1 LE/50 Nm teljesítményű indítógenerátort használja, mint eddig, azonban háromszor nagyobb, 10 Ah a kapacitása a lítium-ion akkumulátornak, tehát többet tud segíteni a belső égésű motornak a villanymotor.
A felfrissített Suzuki Swift szabványos fogyasztása WLTP-szabvány szerint 4,9-5,0 l/100 km, fokozatmentes automatikus váltóval 5,4 l/100 km, az összkerékhajtású, kézi váltós kivitelé 5,5 l/100 km. A kedvezményes alapár 3 990 000 Ft, a GLX csúcs-szinten elérhető CVT-váltós modellért legalább 5 360 000 Ft-ot kell fizetni, míg a GL+ szinttől elérhető AllGrip változat indulóára 4 890 000 Ft.